1:a September

Hello! Jahopp, nu är det officiellt höst.. Men men, bara acceptera det och se det positiva i det! Det är mysigt men alla vackra färger, regndagar då man bara kan sitta inne och ha filmdag, och massa annat. Annars så har helgen gått alldeles för fort tycker jag, men den har ändå varit väldigt bra! Igår hade jag en kanonbra tävlingsdag, hjälpte syster lite med hennes kusar tillsammans med mamms. Idag fixa jag i stallet på morgonen och red ut en lite lagom sväng med Fiona. Mysigt var det, så önska att jag hade kunnat rida längre men det hade inte varit så snällt mot henne när hon var så duktig igår. Annars har det varit väldigt mycket skrivande på ett arbete i samhällskunskapen. Kronglat en del har det gjort så det tog väldigt lång tid, men jag blev äntligen klar för en stund sen. Eller jag ska läsa igenom det och kolla om det behöver några ändringar, men annars är det klart! Imorgon är det måndag igen, blir lite skola och sen ska jag hälsa på mormor och morfar en stund. De åker till värmen i spanien nästa vecka, så måste hälsa på dem innan det.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0