that feeling

Haft en skön och lugn helg. Fiona tömkördes igår och vilade idag, så har haft ledigt från ridning. Låter som jag tycker det är skönt, men nej. Lite blandat typ. Skönt, men vill ändå rida om jag får välja! Annars har jag kört dubbelpass på gymmet igår och idag. Känns äckligt bra! Och mitt proteinpulver jag köpt är gudagott! Här ska byggas muskler så det bara skiter om det! Annars har jag inte mycket att tillägga. Åt på hugos i fredagskväll med Sasa och Kiki. Mums var det, men dum som jag är åt jag en pasta med kräftor.. Hej kramp i magen! När ska jag lära mig att jag inte tål dem? Aja, ibland får man lida lite. Det är ju så himla mumsigt! 
Imorgon är det måndag och ny vecka, yey!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0