En glad hälsning!

Tänkte bara komma med en glad födelsedagshälsning! Min dag igår kunde inte ha blivit bättre! Fick två skitroliga besked om arbeten jag gjort, B i svenska och A- på sista psykologiredovisningen. Sen biff efter skolan, hem fixa mig och hade en sjukt rolig kväll! Dansa oavbrutet hela kvällen, sen kom kära pappa och hämta mig och jag somna så gott! Dock sov jag bara typ 3 timmar, vet inte varför men vakna typ 6. Var superexited antar jag för jag fyller. Gick upp runt 7 sen tror jag och chilla lite, gjorde frukost en liten stund senare och sen vid 9 in till gymmet. Första passet som 18 åring! Och det var ett sjukt bra pass med! Börja lite tungt men vart ändå sjukt bra på crossen! Sen knäböj, nytt PB igen! Äntligen satte jag 60 kilo!! Känns sjukt bra!! Sen mötte jag upp Malin på stan, tog en fika och sen hem igen. Nu väntar jag på maten, sen fixar jag mig lite och så kommer mormor, morfar och farmor för att fira mig. Så mys! Senare ikväll ska jag iväg och äta på hugos med mina fina tjejer. Vi ahr bokat bord, jag ska premiär dricka vin till maten och ha sjukt trevligt. Får se om det blir nån utgång ikväll, tror tyvärr inte det. Får spara det till nästa vecka i värsta fall. Så nu ska jag ha en sjukt awesome dag!

Jag efter jag lyft 60 kilo knäböj, känner mig biff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0