söndag 25:e augusti

Haft ganska fullt upp så har inte haft tid för datorn och annat. I fredags efter skolan så blev det tjockismysdag med mina fina bruttor! Glass från mcdonalds och pizza på kvällen. Åhh så gott det var! Igår red jag långtur i skogen på morgonen. Körde halm på eftermiddagen och taccomys- och tjejkväll med syster och mamms. 
Idag red jag ett pass på ridbanan med min drake. Väldigt fin var hon idag! Märks sjuk skillnad efter att vi bytte ut sadeln! Så himlans skönt! Sen gick jag en mysig PW i skogen, åt lite och sen körde vi in sista halmen. Följde med syster upp till nyrk och fixa stallsysslorna medans hon red ut en kortis i skogen. Alltid kul att vara där uppe och träffa folk. Sen hem, småslappa lite. Åt kvällmat, tog i tanterna och nu är dagen slut. Bara chill kvar. 

Magaluf!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0