Put your favourite dress on girl!

Hello! Vet att det var en evighet sen jag skrev men har inte direkt haft någon lust helt enkelt. Livet har gått, dagarna har gått. Jag har njutit av sommaren med att bada och sola, varit i Linköping, umgåtts med fina vänner och ridit en del. Dock inte med min sadel.. Lite lätt i skogen barbacka några gånger och dressyrsadel ett par gånger. Men förhoppningsvis så kan vi lösa det här snart! Är galet hopp- och tävlingssugen!! 

Annars så var jag ute på måndagsklubben igår. Kunde inte dricka något för var tvungen att köra men det gjorde inget. Hade ändå grymt kul! Dansa galet och taggar Magaluf! Åker snart ju, 5 dagar!!! På söndag!! Galet, sjukt, underbart, kommer bli bästa veckan i mitt liv! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0