åhh till Magaluf!

Haft en riktigt bra dag hittils! Är på himlans bra humör ska ni veta! Började dagen med att ha fått typ 8-9 timmars sömn. Känns helt sjukt, har inte sovit mer än max 6 timmar sen jag vet inte när. Ett antal månader iallafall. Så det var sjukt skönt! Sen mumsig frukost med mamms och sen ut till stallet och hämta min drake. Skrittade upp till nyrk och hoppade lite. Åhh så kul det var! Varken hon eller jag har hoppat sedan tävlingen i Vikbolandet som var i slutet av Juni har jag för mig det var. Så väldigt länge sen kan man säga! Och det märktes att det var ett tag. Sjukt stark var hon men ändå hyffsat kontrollerbar. Väldigt fin på hinder ändå, inget konstigt som det var innan. Så hon har nog tyvärr haft ont ett bra tag.. stackars.. Men inte nu förhoppningsvis. Hon kändes normal iallafall! Sen gick vi hem igen. Bada henne lite och ut i hagen. Sen slappa vi lite inne, åkte och handla mat och mötte två små jättesöta ponnysar hemma som syster ska hjälpa och rida in en av dem. Så galet sjukt söta!! Sen efter maten fick jag lov att gå på en promenad i skogen. Underbart var det! Skönt, perfekt väder och roligt! Sen nyss mumsa vi på våran mjukglass som vi hade köpt och gjort iordning. Trodde inte att sån där köpt skulle va så jättegod, men den rekomenderas! Nu väntar jag bara på att mina bruds ska komma så ska vi tagga galet!! ÅKER IMORN!! Kan inte fatta!! SJUKT!!


Ponnyn som syster ska rida in



Köpt denna och prova! Ett måste på sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0