29:e augusti

Hänt lite blandat de senaste dagarna. Onsdag var det skola och hoppträning. Sista uteträningen, depp.. Men det gick bra i alla fall. Igår var det bara en lektion i skolan, sjukt slappt. Sen drog jag, sassa och malin till en kinarestaurang i mjölby. Sjukt mums var det! God buffe och mjukglass till efterrätt! Sen på kvällen kom kiki också så sov vi hemma hos sassa alla bruds. Vi har sovmorgon på fredagar så det är slappt. Mysigt hade vi det. Kollade kockarnas kamp och 8 mile. Sjukt äckligt galet bra film. Fattar inte att jag inte sett den tidigare.. Idag sluta jag tidigt, åkte hem och försökte få lite skolarbete gjort men var ganska svårt så hann inte få nått direkt gjort.. Hämtade mamma på jobbet och bytte sen om till ridkläder. Blev en liten kortis i skogen. Mysigt som vanligt. Sen efter bada jag henne. Kroppen, svansen och manen. Finfin blev hon. Så nu är allt klart inför imorn! Kommer bli en tidig morgon men det blir roligt!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0