tomt i huvudet

Studiedag idag, skönt med segt också. Kunde det inte varit på en onsdag.. Aja, får vara glad ändå. Dagen kommer väl bestå av plugg och träna ungefär.. Vill verkligen bli färdig med det här sista skitarbetet nu! Tur att det var det här arbetet sist. Vi fick välja själva ett ämne att skriva om som handlar om modern historia. Jag valde Michael Jackson. Nästan ryser när jag läser om vad han lyckades med. Helt otroligt.. Så om det hade varit något av de andra arbeten nu sist hade jag inte orkat kan jag säga er.. Det har gått 4 veckor i skolan och de börja så jävla hårt så min hjärna orkade inte med det. Har verkligen mått jättedåligt. Velat gråta, huvudvärk varje dag och illamående varje dag, inte kunnat hålla humöret på topp och varit så sjukt trött i huvudet så jag inte klarade av att konsentrera mig i skolan. Så hoppas verkligen jag kan få ett litet uppehåll med arbeten på nån vecka iaf..

skolfot snart igen då..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0