känner mig usel

Gick inte så jättebra idag. Eller dåligt var det inte, men börjar tröttna på att det aldrig går bättre, efter att ha hoppat 110 i 1 år nu. Det är inte alls Fiona som gör något fel, visst skulle det underlätta om hon va lite lugnare, men det är min ridning som inte duger. 

1 m, 4 fel. Rundan kändes rätt bra men hon tyckte något, har ingen aning om vad, var läskigt så hon stanna. Men annars bra, låg bra på distanserna och relativt lugn. 

110, 4 fel. Hon var mycket galnare i den här klassen. Hon tog bort ett galoppsprång på 2 ställen. Fick inte tillbaks henne och hade jag rivit tag i henne hade hon bara kommit i botten, vilket inte hade varit så shysst. Så ja, börjar bli väldigt besviken på att jag aldrig kan nolla 110. Så högt är det ju inte, så fattar inte varför jag aldrig kan lyckas.. Usch, känner mig så usel..




Kommentarer
Postat av: Annie

Du är inte usel <3

2012-09-02 @ 20:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0