är ganska van vid det här laget

Hade inte så mycket tid för lilla datorn igår. Träna på morgonen, åkte till Linköping och handla massa fint, sen hem, fota lite till fotografiska bilden. Sen började jag fixa iordning till halloweenfesten. Vart en rätt lyckad kväll tycker jag! Det var tvång på att klä ut sig och det är ju lite kul med så vi gick in för det. Så vi fixa oss väldigt "fina" och sen kom vi på att vi skulle ju åka buss dit.. Så det var lite chockade miner när vi gick på den kan jag säga! Men jag lyckas av nån anledning alltid skämma ut mig så är ganska van vid det. Bryr mig inte så mycket om det.. haha! Pappa kom och hämta mig vid 1 nån gång och det första jag fick göra när jag kom hem var att shamponera håret typ 4 gånger.. Hade sprayat det svart, fick inte ens bort allt.. Mitt hår är grått.. kul! Men det är värt det, det var lite kul att se hur man typ skulle se ut i mörkt hår. Men tror jag behåller mitt blonda ett tag till.. Det ser inte så svart ut på bilderna, var mörkare i verkligheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0