radioactive

Ledig från skolan idag också som sagt. Lika skönt idag också! Speciellt när det är fredag för det är en sån jobbig dag i skolan! Vakna rätt skapligt, käka frukost och gick ut i stallet och fixa. Usch, det var jobbigt idag, haha! Var trött i armarna och orka knappt, var väl lite segare också för det var så tidigt på morgonen, gick ut i stallet typ halv 9. Sen vid elva ska jag äta nått litet för att sedan gå riskettan vid halv 12. Lite jobbigt att det börja så tidigt med maten, är ju inte direkt jättesugen på nått, men det bjuds bara på mackor, vita mackor säkert.. mättar massor.. För sen efter den är klar ska jag träna så måste ha ätit något, annars blir det ingen bra träning! Men det löser sig!

snart jul och nyår igen.. Tänkte kolla lite efter en fin klänning idag!
Fint nyklippt hår hade jag på bilden där ser jag.. Måste fixa håret snart! Hoppas på det i julklapp, annars får jag paya själv innan nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0