lista

Senaste

Låt du hörde: Mirror-lil wayne feat bruno mars

Film du såg: Kollar på Alice i underlandet nu

Mat du åt: Grillat med potatisgratäng

Kram: kiki

Puss: Fiona tror jag

Känslan: Glad och trött

Bråk: Ingen aning, brukar inte bråka med nån direkt

Resa: London, bästa staden!

Glädje: Stockhomsresan, all shopping

Längtan: SOMMARLOV!! och är fortfarande

Dröm: Den senaste jag kommer ihåg var att jag bråkade med en lärare som jag inte ens har, haha!

Personen du träffade: Malin och Kiki

Person du pratade i telefon med: kära pappa

Personen du fick sms av: Felicia tror jag

Gången du var utomhus: När jag kom hem för ett tag sen

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Tordags?

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Har väldigt svårt att välja.. Älskar landet men länktar till staden!

Hamburgare eller pizza: Hamburgare.

Kött eller fisk: kött

Hund eller katt: Har aldrig haft hund men vill ha, men älskar mina katter!

Aftonbladet eller Expressen: Samma innehåll i båda tidingarna.

McDonalds eller MAX: Har aldrig ätit på MAX

Sverige eller Utlandet: Tror jag helst bor i sverige men åker ofta på semester, skulle inte kunna ha Fiona annars.

Sport eller nyheter: Nyheter såklart!

Hockey eller fotboll: ehh.. fotboll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: mörkhåriga!

Sommar eller vinter: Sommar!!!

.

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- kolsyrat vatten
- Mjölk 
- yoghurt
- smör
- grönsaker

Fyra saker du inte kan vara utan?
- min familj
- mina vänner
- min häst
- pengar

3 saker du inte kan äta?
- kalopps
- graverad fisk
- majs

Två saker som gör dig glad
- Mina vänner/familj
- alla sorters ridturer

En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- tränar, skolan, rider


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0