Känslan går inte att beskriva med ord

Tävlade idag! Hann inte skriva det igår då jag grejade med mitt rum och alla fina saker jag köpt på ullared!
Men tävlingen gick i alla fall kanon! Det hade regnat sjukt mycket men underlaget var såpass bra så det gjorde inget, det var jättebra fäste ändå. 

1 m, 0+0 fel, FÖRSTA PLACERING!: Jaa, nu har den drömmen slagit i uppfyllelse. Jag har alltid drömt om att vinna en klass. Jag skiter i vilken höjd det är. Bara jag får känna den känslan efter en runda att få vinna och ja, det var UNDERBART! Grunden var helt okej, red på den säkra sidan och sen när jag kom till omhoppning satsa jag ALLT! Kändes som jag red som en liten ivrig ponnyunge, men det hade tydligen inte sett så ut så det är ju bra! Omhoppningen vart verkligen så himla bra! Kanonlägen och en underbar häst som det är hur lätt som helst att ta bort galoppsprång med. Känslan att få leda ärvarvet för första gången går inte att beskriva med ord.

110 cm, 4 fel: Regnet bara öste ner när jag gick banan! Men som tur påverkades hon inte så mycket av det sen när jag hoppa. Banan vart skapligt kladdig.. Men det var uppehåll då som tur var! Men det kändes väldigt bra! Hon har lite trångt i räckeskombinationer så hon rev ut. Kunde inte påverka så mycket mer än vad jag gjorde i situationen. Försökte hjälpa henne med att sitta upp så mycket som möjligt men det hjälpte inte tillräckligt. Men är ändå jättenöjd med rundan!



Fionas fina nya grimma hade hon på sig idag i trailern



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0