fått önskemål

om att göra en till liten historia. Den blir nog inte riktigt lika bra som den gamla, men skitsamma.

Den börjar i alla fall med att jag slappa lite i sängen




Sen kom älsklingen hem som fick en liten puss




Sen kom jag på att jag hade läxa och vart sur




Efter några sekunders plugg insåg jag att jag inte såg nånting




Så plockade fram glasögonen



Medans jag hade på mig glasögonen och såg bättre passade jag på och hittade jag lite pengar




Insåg att jag inte behöver glasögon eftersom jag trodde det var femmor jag hittade men det var endast enkronor, så tog av dom och vart glad över att se bra igen




Snipp Snapp Snut, Så Var Sagan Slut





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0