Dag 6 i London

Sista dagen så gjorde vi inte mycket. Vi gick till Covent Garden som vi hade tänkt dagen innan. Köpte inte så mycket men fick ett halsband av pappa som jag designa själv. Funderade jättelänge hur jag skulle designa den men vart riktigt nöjd! Sen efter det gjorde vi inte mycket, vi hade sett allt. Så vi åt lite och sen gick vi till hotellet och vila lite. Vänta på att få åka hem. Vart lite segt när det var så sent men lyckades hålla mig vaken när vi åkte i bilen. Skulle kännas elakt att sova när pappa är minst lika trött tvingas åka bil.

mitt fina halsband, jag behöver inte vara rädd för att någon annan ska köpa ett likadant i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0