dag 3 i London

Andra dagen i London gick vi först på "The London Dungeon" vilket jag tyckte var jättekul. Eller i början var jag asrädd! För er som inte vet vad det är så är det en byggnad eller vad man kan säga där det är folk utklädda till Londons mest kända mördare. Det var meningen att de skulle skrämmas mest men man fick ju veta lite som information också samtidigt. Så var det massa olika saker som en slags laburint, båttur och sån 5D sak där man skulle stjuta spöken tror jag. Var så rädd då så blundade och sköt hela tiden. Haha!
Sen efter det gick vi till Picadilly Circus. Där fanns massor av souvenir butiker. Då handlade jag en väska och en plånbok med den engelska flaggan på. Sen åkte vi tunnelbana till Nothing Hill och yrade runt för att hitta dörren som var med i filmen "Notting Hill" Jag fick träna ¨på engelskan och fråga många vart den var men vi hittade den till slut. Men det tog ett tag..
Sen sist på kvällen hade vi bokat biljetter till musikalen "We Will Rock You". Den handlade om framtiden, att alla skulle vara exakt likadana och egen musik fick inte förekomma. Så var det ett gäng som hade en egen stil och kämpade för den osv. och så "vann" de i slutet. Riktigt bra var den! Och sångarna, herregud! Rös i varenda sång!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0