äntligen klar!!

Nu är jag äntligen klar med arbetet! Hade en jobbig men rätt så slapp dag i skolan. Men det värsta var efter.. kommunen eller vilka det är som bestämmer kan inte kombinera busstiderna värre.. Stadsbussarna är i stan 20 i och min buss gick 5 över halv från stan.. Så hade tio minuter på mig att skynda till stan för att hinna. Det tar normalt 15-20 minuter att gå in dit från skolan. Så gick så fort jag bara kunde och i slutet sprang jag. Men sen när jag är kasnke 100 meter från bussen ser jag att den precis åker. Så sprang allt jag hade genom hela stan för att hinna till en busshållsplats en bit bort, men som innan men nu ungefär 20 meter ser jag bussen åka iväg.. Så var helt genomsvett och asflåsig för ingenting.. Men som tur är kunde mamma åka lite tidigare från jobbet så hon kunde hämta mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0