take this life, i'm right here

Vad har du för TV-kanaler?
En herrans massa..

Har du åkt moped någon gång?
japp! varje sommar!

Har du busringt någon gång?
haha, säg nån som inte har?

Har du fått felparkeringsböter?
nee, faktiskt klarat mig

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
nee, är så sjukt höjdrädd så tror jag skulle börja gråta om jag gjorde det. Men vill skulle änå vilja av nån anledning..

Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Spanien

Vilken är din favorit bland tecknade serier?
FAMILY GUY UTAN TVEKAN!!

Kan du alla orden i nationalsången?
eh, tror faktiskt inte det..

Badkar eller duschkabin?
badkar är mysigast men orkar aldrig göra iordning

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Abduction

Chips eller popcorn?
popcorn

Vilken färg på läppstift använder du?
använder aldrig läppstift, men skulle jag skulle jag väl använda nått rosaaktigt

Apelsin- eller äppeljuice?
apelsin såklart!

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Syster idag, kykling-curry baguette

Favoritchoklad?
mörkchoklad

När röstade du senast?
Ingen aning, nått skit i skolan säkert..

När åt du en hemodlad tomat sist?
eeh, när jag var liten, mellan 5-7 kanske?

Har du vunnit en prispokal någon gång?
jaa, fast inte en jag fått själv. Bara med fotbollen när jag spela

Klarar du att tanka själv?
japp! Men lätt är det inte, blir lite smått förvirrad..

Har du beställt något från exempelvis TV-shop?
nee, men har velat många gånger

Pepsi eller Coca Cola?
Inget av dom, men om jag måste välja väljer jag nog pepsi

Vad var det senaste du handlade?
fortfarande en baguette

Har du kräkts offentligt?
haha, jaa..

Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
ja, faktikst

Har du ringt något betalnummer?
vad räknas som betalnummer då?

Kan man vara vän med sitt ex?
jaa det kan man, om man gjorde slut på ett bra sett för båda, men det blir ju inte samma sak såklart

När besökte du ett sjukhus senast?
i höstas

Hade du mycket hår som liten bebis?
vet faktiskt inte

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
har inget, tro jag inte iaf?

Vad har du i din väska?
inget i ena väskan, en penna kanske?

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Lyssna på musik

Vad är du tacksam för idag?
Hemligt, hihi! och att vi har loov!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0