lite smått tråkigt sisodär

Dagens låt: Har så svårt att välja en.. Men Right there - Nicole Scherzinger
Dagens dusch: Kommer senare
Dagens frisyr: Nedsläppt och lite plattat
Dagens smink: Bara mascara som vanligt
Dagens händelse: Inte hänt något speciellt idag som jag kan komma på.. Var i ridhuset nyss?
Dagens planer: Käka, ashungrig, slappa och lyssna på musik
Dagens vill ha: Vill alltid ha allt jag kan få, men en ny byrå
Dagens saknad: Inte saknat nån speciellt idag, men saknar alltid Paddington..
Dagens drog: Alltid tuggummi
Dagens tråkigaste: Tyskalektion
Dagens finaste: Mitt linne, häh!
Dagens måste: Har inga måsten idag, underbart!
Dagens dricka: Kaffe
Dagens köp: Inget köpt idag, men kommer beställa nytt snart
Dagens mat: Ungspankaka
Dagens sjuka: Hanna, stackare..
Dagens kärlek: Mina nya hörlurar med bästa ljudet!
Dagens mående: Riktigt bra! Väldigt trött imorse för det var första skoldan efter lovet, men annars bra

hahah, saknar min apa..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0