young wild girls

Usch, nu har min hjärna stängt av helt, protesterar och vägrar samarbeta. Blivit lite för mycket idag tror jag. Lång skoldag som drog över till klockan 4. Hade en redovisning och jag jobbat som en tok för idag och det tog väldigt lång tid.. Sen stressa stressa så mycket jag bara kunde för att hinna träna i alla fall en timme innan det var dags för teori på körskolan. Koncentrera mig och lära mig ännu mer. Men vann faktiskt en körlektion! och så fick alla varsin som julklapp, så fick 2 gratis lektioner samanlagt idag! Kom hem, värmde lite pankakor från igår och satte mig med tyskan så fort osm möjligt, men nu orkar jag inte mer.. Det blir överbelastning här snart.. Lär ju gå skit imorn.. Vill bara att den här veckan ska vara över.. Men efter imorn är det bara ett prov kvar, men det värsta tyvärr.. matten.. Men ska nog klara det! Ska plugga imorn och på torsdag. 

min hjärna har medelat att den dragit och kommer tillbaka imornbitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0