we waited all through the year, for the day to appear

Skönt med fredag igår. Träna bra pass efter skolan och sen hem och myste framför X-factor. Även fast jag inte följt programmet är det väl alltid kul att kolla vem som vann? Sen lite senare på kvällen jobba jag faktiskt med historian. En fredagkväll, tro det eller ej.. Men det gjorde jag faktiskt. Hitta lite grann, men vill hitta mer.. Får hitta tid till det. Började dagen annars med ett pass på gymmet. Är väldigt besviken på att min speciallcrosstrainer är trasig.. Men det går ändå, älskar att springa också! Sen när jag var klar mötte jag upp tjejerna på stan för mysäta på Hugos. Så trevligt var det! Sen hämta pappa mig för att sedan åka till hoppträning. Gick riktigt bra trots att Fiona var ganska galen idag! Hahaha, när jag trava gjorde hon nått slags bocksprång, högt som tusa, och kasta av mig! Så störd är hon.. Under hela träningen slängde hon sig och hoppa runt. Men det är lite kul också..

mysig morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0