something about christmas time

Dagen vart inte riktigt som jag hade tänkt mig, men det gick. Det mesta blev bara uppstjutet med ca 2 timmar. Mockade på morgonen oså, sen försökte söka lite till historian men det går serriöst inte att hitta nått mer! Så ger nog upp.. Sen kom mamma hem efter 12, så börja hon med maten och sen gick vi ner till stallet och greja lite med det som behövdes. In och åt, sen ut igen för att rida. Man kan ju tro att det var jättemysigt. Snön föll tyst och allt var helt stilla. Snön var orörd där vi red. Visst, det var mysigt. Men jag frös så in i h******!! Och självklart ska det rasa massa snö på en hela tiden.. Kändes typ som att min kroppstemperatur hade sjunkigt med 10 grader. För det kan ju bli lätt att man tappar känslen i fingrar och tår, men okej, det står jag ut med. Men frös upp till hela ryggen, armar och allt. Var bara runt hjärtat som klara sig. Så det var skapligt skönt att komma in i stallet sen igen, men frös fortfarande. Gick in, bytte om för att åka in till gymmet. Åhh, det var så skönt att bli varm och svettig! Sen efter när jag var klar duscha jag jätevarmt, trots att jag var svettig men det var så skönt att vara sådär mysigt varm! Kolla lite på stan sen efter, men allt som jag tänkt köpa var antingen slut eller gick inte att hitta.. *suck*. Men en sak lyckades jag beställa så den kommer nästa vecka. Får kolla vidare! Har 17 dagar kvar att handla!


lite värme tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0