Senaste dagarna

Har inte riktigt haft tid eller ord att skriva något. Onsdags hade jag hoppträning och sen på kvällen plugga jag till matteprovet. Torsdag träna jag innan skolan, gick i skolan, gick på mattstugan, handla grejer till julshowen och plugga matte på kvällen.. Igår träna jag innan skolan igen, gick i skolan och avsluta med matteprovet. Känns som jag borde ha klarat det, men man vet aldrig.. Efter skolan åkte jag hem och slängde i mig lite mat för en sista träff på klubben innan julshowen. Pynta och åt pizza. Idag börja jag dagen med gymmet. Har fått till riktigt bra pass de tre senaste dagarna. Sen gick jag lite på stan med syster. Hem och åt mat och sen var det dags för medlemsmöte på klubben och sen efter det var det julshowen. Gick rätt bra. Lite problem men det löste sig! Så ritkigt lyckat tycker jag det vart! Så nu är det äntligen över.. Men fick ett presentkort på SF Bio i present för jag fixat med allt det här så det gjorde mig lite gladare att det uppskattades. Så nu sitter jag äntligen och slappar i soffan.. Blir nog bara chill och tat lungt resten av kvällen..

Hade tänkt att ta lite bilder under showen, men hann inte då ag var konfranciär(stavning)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0