riktigt bra dag!

Ritkigt härlig dag idag! Förutom att min sömn inatt var den sämsta på väldigt länge.. Sov kanske max 3 timmar samanlagt.. Men jag lever, sover ikapp det nu inatt. Så började dagen med chill framför film eftersom jag vakna så tidigt och orka inte somna om, och sen vid 9 drog jag in till gymmet. Riktigt bra pass idag! Satte PB i djupa knäböj, 55 kilo! Det tar sig! Sen efter fick jag vänta ganska länge på stjuss hem så gick runt lite på stan och handlade en del, haha. Hade ju inget att göra så varför inte shoppa liksom?! Fynda massa fint! Köpte en del kläder men orka inte lägga upp alla och ta kort på. Köpte ett vanligt vitt basic linne, en fin linne med ett kors på, en svart linne med lyxaxelband och en sak som jag inte kan beskriva. Allt det för endast 220 kr!!! Asså det är ju helt sjukt! Sen köpte jag tre bh:ar, två läppglans och en parfym. Fynda som tusan! Och glad vart jag, haha! Sen när jag kom hem blev det mat, var sjuukt hungrig så det smaka extremt bra kan jag säga! Fast det hade varit asgott iaf, men ni fattar. Sen ut till stallet för en tur i skogen med min knäppa häst. Äckligt väder var det, typ regna? Men är alltid mysigt ändå.. Så nu sitter jag här med mitt efterlänktade kaffe och myser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0