mums!!

Måndag igen, 2 veckor kvar i skolan. Den här veckan lär ju bli skapligt jobbig känner jag.. Massa grejer i skolan, men jag ska nog klara det! Efter skolan blev det ett sjukt gött pass på gymmet! Körde intervaller på bandet och fick upp ett bra flås och en trött härlig känsla när det tar emot. Sen fick magen sitt! Så det vart bra. Sen nyss gjorde jag mig lite proteinpankakor. Kung är jag! Så sjukt mumsiga! Första tuggan var jag lite skeptisk, men efter några till så vart det jättemums! Så det blir fler gånger! Ne, nu måste jag börja med skolsaker..

Här är receptet på pankakorna, hitta det här.

Ingredienser
240g äggvita
20g äggula
250g lätt kesella/mini keso
80g havregryn
1dl mini mjölk
1 tsk bakpulver 
1tsk salt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0