en vecka till jul

Riktigt bra dag idag! Börja med körlektion, boka även tid för uppskrivning och uppkörning. Blir i början av februari, var tydligen jättehårt tryck på det så fanns inget tidigare, men det blir lagom så jag hinner plugga ordentligt. Sjukt läskigt, vill verkligen lyckas på första försöket! Sen första lektionen så prata vi bara betyg, fick reda på att jag än sålänge har B i den kursen, nöjd! Sen näst intill ingen tyska, vi satt mest bara där tycker jag och prata om att vi inte ska ha lektion imorn, ännu bättre! Sen julbord till lunch, mums! Svenskalektion och sen ingen historia. Riktigt bra dag tycker jag! Sen till gymmet och kötta! Efter det så mötte jag min kära moder och syster på stan och handla julklappar. Så som sagt, sen riktigt bra och mysig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0