dagen före

Dagen har för det mesta bestått av att tagga jul! Vakna och åt god frukost, ut i stallet och mocka och andra sysslor. In och bytte om för att rida ut en sväng i skogen. Kallt när blåsten kom åt oss men annars mysigt! Kände av gårdagens pass skapligt mycket så var sjukt seg i kroppen, men det vart lite bättre efter jag ridit och vilat lite. Åt sedan lite mat, bytte om och fick stjuss in till stan för ett härligt gympass. Kändes riktigt bra på bandet idag. Skönt för det har varit lite småsegt ett tag nu. Men bena bara rulla på och vipps så hade 1 timme gått. Sen lite styrka på det också. Sen stjuss hem igen, hjälpte mamma med det sista i stalleet och in och bara tog det lungt.. Duscha och gjorde mig julfin tills imorn! Målat naglarna, raka bena(hehe) och smörjde in mig med bodybutter. Mys! Sen har jag bara tagit det lungt resten av kvällen, skönt! Eller kvällsfodra hästarna också. Nu taggar jag bara imorn, jul! Känns som det va bara några dagar sen jag satt i skolan och sa att det är jul om bara en månad och nu är det imorn.. Tiden går för fort, hinner inte med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0