Dag 7 – Det vackraste jag vet är

Oj, det var svårt.. Rent spontant har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska svara, beror ju på hur man tolkar det för finns ju så många synvinklar på det. Men det första jag kommer och tänka på är ett uppskattat liv som är det vackraste som finns enligt mig. Man ska vara sjukt glad för att ha fått ett liv. Finns alldeles för många som inte uppskattar det tillräckligt. Det finns alltid något i ens liv som bör uppskattas. Men många är för upptagna med att bara se de dåliga sakerna. Klaga på allt de inte har eller är allmänt bortskämda. Man ska uppskatta varje dag, varje timme, varje minut man får i livet som en frisk människa. Jag är oerhört glad över mitt liv. Älskar det! Visst finns det saker jag saknar också, men är ändå så glad över det jag har. En underbar familj och vänner som älskar mig och jag älskar dem, mat på bordet varje dag, får gå i skolan, jag är frisk. Allt utöver det är bara extrasaker som ska uppskattas extra mycket. Något som man ofta glömmer bort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0