28:e december

Börja dagen med en skön sovmorgon till kvart i 9.. skönt att sova ut, även fast jag vaknat själv alla dagar på lovet så var det skönt att sova lite längre. Men gick upp och gjorde frukost, sen ut i stallet. Mocka och så red jag ut en sväng på min knäppgök. Mysigt men hon försökte ta mitt liv ett par gånger med sina mega bocksprång. Men jag satt kvar! Sen fixa jag mina sista sysslor i stallet för tillfället och sen in och myste lite med kaffe. Sen laga jag mig lite käk, kung på mat är jag, inte för att den är så avancerad men den är god! Gick ut och fota lite nyss, men hade inte så mycket insperation. Men blev för kallt för ett tag så gick in och ska nog göra mig lite te tror jag. Sen efter 2 tiden tar jag bussen in till stan och kör ett pass på gymmet!

Här är ringarna jag köpte igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0