1:a advent

Väldigt mysig dag idag måste jag säga. Träningen gick bra förut. Sjukt mycket folk när jag kom dit bara! Trodde typ det var öppet hus eller nått men tror det var några ungar som hade nån uppvisning och då måste ju hela släkten komma! Men det störde ju inte mig direkt så det var väl gulligt. Sen efter gymmet så gick jag lite på stan för att vänta på stjuss hem. Hitta en fin jul- och nyårsklänning, äntligen! Har letat, provat massor, men aldrig hittat nån jag vill ha. Men den här satt som ett smäck! Sen när jag kom hem var jag så hungrig så jag kan knappt ens beskriva. Kände mig inte medveten, hade svårt att koncentrera mig på nånting! Men mitt kaloriintag för dagen låg säkert på minus eller nått, hade bara ätit frukost och dem kalorierna var bortbrända från träningen och promenaden imorse. Så kände mig som ett djur när jag kom hem! hahah! Men gött var det, tog ett tag innan jag blev mätt! Men nu efter ett antal mackor och massa frukt är jag tillfredställd.. Skönt.. Sen blir det taccos ikväll! Så gott!!

Lite mysbilder + min nya klänning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0