17/12

Jobbat med svenskaarbete igår och idag och är nog äntligen klar tror jag. Sjukt jobbigt arbete men nu är jag helt ledig från inlämningar och läxor! Så underbart! Men kommer tyvärr ha ett psykologiarbete över lovet men det är inte så mycket, pluss att det är roligt också! Kommer även behöva plugga sjukt mycket på körteorin till körkortet på lovet så kommer inte va så mycket ledigt.. Men det är det värt! Vill verkligen få det så fort som möjligt!
Igår var det tredje advent, så mysigt, Inte alls många dagar tll julafton nu! Köpte även klart mina sista julklappar idag. Älskar att julhandla! Önskar dock att min julbudget hade varit liiite större, men jag fick ihop det!

min bebis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0