resultat

Orkade inte skriva nått igår, tänkte även vänta på lite bilder som togs där som man kan köpa men vet inte när de kommer upp. Men i alla fall, det gick helt okej. Bra väder det! Första klassen var det skitvarmt sen till andra försvann solen men det var ändå skönt.

1 m, 4 fel. Det gick bra tills jag klanat mig (börjar bli en vana nu känns det som..). Väldigt stark men inte för stark, pigg och glad. Men sen på en distans, vet inte hur många galoppsprång det var eftersom jag inte lärt mig att stega än, ska göra det från och med nu så jag slipper bli såhär osäker, så kom jag asfel och blev stressad och red fram henne så hon kom asstort, stackarn.. Så hon rev självklart. Men sen resten av banan var hon duktig!

110, 4 fel. Hon var väldigt trött efter att ha stått och skakat i trailern i 2 timmar och skakat. Men hon blir bättre och bättre för varje gång. Sen när jag började hoppa kändes det kanska väl att hon inte hade så mycket energi. Då vart hon även inte så reglerbar på banan sen så det vart lite svårt. Och då, på samma distans gick det inte att få fram henne det lilla som behövdes så hon rev samma hinder.. haha, dumma hinder! Men kändes bättre efter den klassen för rider mycket bättre i andra. Känns som jag har lite för lite respekt för 1 m. Tänker att det är lågt och blir lite slarvig. Men det beror också mycket på orutin och att jag blir stressad. Men nu taggar jag om till hemmatävlingen om 2 helger!

har lite oflyt just nu, hoppas det vänder snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0