sjukt irriterande

Åh vad irriterande det är när det segar. Hade skrivit inlägg igår men dom vägrade att komma upp. Men nu funkar de och är på sin plats. Var ju två roliga inlägg för en gångs skull. Så nu är jag glad igen. Hade jag behövt skriva om dom hade jag DÖDAT(!!!!) blogg.se. Det har hänt förut att jag har behövt skriva om inlägg och det är så störande! För de blir aldrig lika bra andra gången och så ska det självklart antingen va ett inlägg med mycket text eller många bilder som varit assega att ladda upp.

Idag har iallafall mamma varit ute och gått en liten runda med Fiona. Finns inte så mycket att säga om det direkt. Så idag kunde jag träna i lugn och ro utan att behöva stressa hem för att rida. Det är så mycket skönare när man kan duscha där. Så jobbigt att ha det kvar på kvällen för då har man så mycket annat att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0