Nytt träns

Äntligen har vi köpt ett nytt träns till Fiona. Det är typ den första nya grejen hon får som är bara hennes. Alla andra grejer är begagnade från jättelångt tillbaka. Det ändå som jag kommer på nu är sadeln. Och det här tränset har jag velat ha ända sedan jag hade lilla Harry. Så nu har jag äntligen fått det.
Vi köpte även en ny tröja som jag kan tävla och träna i eftersom jag inte har nån kavaj för tillfället. Eller jag har en men den är ju ljusblå och det passar inte så bra. Så det får bli tröja ett tag. Men det är fint det också, inte lika varm heller.

sitter som ett smäck!



Vi hittade även mammas gamla mässingbett. Vart väldigt glad för det blir inte riktigt lika snyggt med silver till mässingspännen. Det är rätt gammalt så vi tog stålull och putsa upp det. Vart riktigt snyggt!

halva bettet putsat. Inte lika stor skillnad som i verkligheten men lite syns.



så vart hela klart. Blänker jättefint och matchar spännena som om det vart gjort till tränset.


Kommentarer
Postat av: Annie Pettersson

nice dööhh ;)

Tara har ajaj :´(

2011-05-09 @ 19:50:38
URL: http://anniehoppryttarinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0