visste ni att

  • jag kommer ofta ihåg mina drömmar väldigt väl    
  • jag är en godisgris
  • jag är sjukt rädd för spindlar
  • jag älskar skräckfilmer för jag älskar att bli rädd/skrämd
  • jag är också sjukt höjdrädd
  • jag är extremt snål mot mig själv
  • jag väldigt fascinerad av annorlunda djur, så jag gillar att titta på animal planet
  • jag har ärvt en viss tröghet och klumpighet av min kära pappa
  • jag vill i framtiden jobba som polis
  • jag har aldrig mer än mascara på mig för jag hatar att ha mer smink, kan gå an till nån fest men aldrig annars
  • jag hatar alla ämnen i skolan förutom tyska
  • jag är väldigt morgonpigg
  • jag kan inte titta på filmer ensam
  • jag har väldigt svårt för att veta vad jag ska äta till frukost för jag gillar inget
  • jag har aldrig varit utanför Europa
  • jag har en tatuering på fotleden

    så, nu vet ni lite mer om mig, ställ gärna frågor om ni undrar något.




                                      

Kommentarer
Postat av: Linn

Visa tatueringen! :D

2011-03-19 @ 10:20:29
URL: http://ztreliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0