vill dit igen!

Jag är så himla sugen på att åka till London igen! Det var verkligen sjukt roligt och sjukt mycket att se. Och det finns mer som jag inte fick se. Så jag länktar verkligen tills jag blir 18 så jag kan åka själv med kompisar. Fast det är självklart mysigt med familjen också. Hoppas på en liten semester iår, antingen till spanien med hela familjen eller kanske New York men bara pappa.

gamla bilder från London 2009

telefonkiosk som fanns överallt


vi var på nåt torg, kommer inte ihåg vad det hette


samma torg


den här har nåt namn men kommer inte ihåg vad


vakter med sina fina hästar


downing street, där ministern bor


i madame tussauds


rolig grej


inuti den där grejen på london eye, läskigt!!


inuti vårat mysiga hotellrum

Kommentarer
Postat av: Klara Hovstadius

sv: Tack så mycket :) Lurbo Ridklubb :)

2011-03-14 @ 20:50:03
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej! Vad roligt att du har hittat hit och att du tyckte min blogg var fin! Var bor du då och vad tävlar du för höjder och så?

:)

2011-03-15 @ 11:44:39
URL: http://eeemmmsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0