slapp dag

Hade världens slappdag idag. Börja 8, hade biologi och vi gjorde typ inget, sen engelska med vikarie så det var också slappt och sen sluta jag, alltså kl 9.50. Skulle egentligen haft bild, tyska och sen bild igen efter lunchen. Men både bildläraren och språkläraren var sjuka så det vart en kort dag idag. Så Hanna och jag satt lite i skolan efter vi slutat, sen drog vi till hugos och käka. Så vi satt där från 11 till halv 1 eller nåt. Sen drog vi och gymma och bada bubbelbad och ångbasta efter det, asgött!! Nu är jag hemma och slappar ett tag. Får se om jag följer med ikväll när Fiona hopptränar. Det är så sjukt jobbigt när det är träning på kvällen och man kommer hem typ halv tio. Det klarar jag verkligen inte av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0