Sadeln

Hemma från hoppträningen. Det gick faktiskt väldigt bra med sadeln, den gled typ ingenting. För det var det som egentligen var det största problemet, att alla och då menar jag verkligen ALLA sadlar gled bak på henne. Även den här lite grann men det gick nästan bättre nu. Jag måste säkert ha provat typ 8 sadlar. Trodde faktiskt att Fiona skulle tröttna och inte låta mig hoppa upp men hon var jättesnäll hela tiden. Hon sprang ju inte mycket så det var ju inte asträngande på det sättet. Bara att hon tyckte det var tråkigt. Så nu har vi lånat hem en annan pessoasadel. Hittar ingen bild på den för den är väldigt ny, den kom in i butiken i februari. Men jag fick också prova en prestige paris. Önska man hade pengar till en sån! Sjukt skön med underbara stöd! Men det var i kalvskinn också och det vill ja inte ha. Men det blir säkert bra med en här.


prestige paris sadeln som jag inte skulle tacka nej till;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0