ont

Usch hatar när man har ont någonstans. Det hindrar en så mycket. Eller det beror väl på vad det är, men ofta känner jag mig så handikappad. Sträckte mig i låret för ett tag sen men jag brydde mig inte så jättemycket och tränade ändå. Det gick över efter ett tag men idag kom det tillbaka. Gör jätteont och kan inte ens gå utan att det gör ont. Fast det går väl över snart igen. Jag har också så himla ont i handleden fortfarande sen jag ramla av Fiona första gången, och det var ju aslänge sen. Fattar inte varför det inte försvinner. Kan inte lyfta för tunga saker. Fast det har blivit lite bättre, bara jag får värma upp den lite så går det bättre. Det försvinner inte helt, men det är bättre iallafall.

Ja, vi kan ju konstatera att det är väldigt jobbigt med skador. Jag har även en skada i fötterna. Mina hälar är helt döda sedan fotbollen. Det är nån slags säck i hälen som är förstörd. Så jag får ha speciella sulor i skorna. Vissa skor går rätt bra men sommarskorna dödar dom ännu mer. Men det är bara att stå ut. Vill man va fin får man lida pin. Den här tiden på året, alltså våren, är den bästa. Då jag nästan inget ont.


Kommentarer
Postat av: Klara Hovstadius

sv: Tack så mycket :)

2011-03-29 @ 20:21:51
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0