Lite om mig

Här kommer lite om mig då. Är ingen expert på sånt här men lite ska jag nog få ihop.

Jag heter Amanda Pettersson och är 16 år. Jag går i nian och ska förhoppningsvis gå ridsportgymnasiet samhäll samhäll i höst. På fritiden rider jag för det mesta och gymmar. Kompisar kommer också så klart in i bilden. Har ofta svårt att hinna med det på vardagarna men på helgerna är jag ledig. Jag är en glad tjej och försöker vara så positiv som möjligt, ibland går det inte men jag försöker. Ja, det räcker väl om mig tycker jag. En liten bild får ni så ni ser hur jag ser ut.



Min häst kan ni ju också fi lite info om. Hon heter Fiona och är ett tyskt sto född 2004 men haft föl. Hon är efter e. Feuerbrand - Escudo II, ca. 166 cm. Hon har nollat 1m och 1,10m i Tyskland. Hon är väldigt snäll och pigg liten tös. Går med på nästan allt. Vi ska försöka komma ut på hopptävlingar i vår och kanske även nån dressyrtävling då och då. Det beror på hur det går och vad jag känner för. Jag köpte henne i januari och allt har gått väldigt fort fram. Har tidigare haft en ponny men jag berättar mer om honom i ett annat inlägg.
Har inte så många bilder än men det kommer.
 

Jag har även tre sockersöta katter. Men jag jag vet inte hur länge jag kan säga det tyvärr. En av våra katter har kanske ett virus som heter FIP och är obotligt. Det är typ samma sak som en människa som har aids. Fast det är inte könssjukdom. Bara att immunförsvaret bryts ner. Men jag hoppas att han klarar sig! En av katterna är rätt så gammal, 17 år. De andra är snart ett år och den andra(den sjuka) är ett och ett halvt, tragiskt att det händer honom av alla katter.. De yngre är bröder och otroligt söta!
Det här är en yngsta, söt!!



Det här är min sjuka älskling. Fattar inte att det händer honom. Han betyder så sjukt mycket för mig! <3


Tror tyvärr att jag inte har nån bild på den andra i den här datorn. Min egna dator är död men lever snart igen. Då kan ni få en bild på honom.

Det var nog allt jag kommer på nu. Undrar ni något annat är det bara att fråga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0