att allt hemskt ska hända på samma gång..

Usch vad många dåliga saker det händer nu. Känns som att det bara är lilla Fiona kvar att kunna bli drabbad och gör hon det bryter jag ihop. Först Paddington sen en himla massa kaniner och nu är underbara lilla söta Patcha försvunnen:'( Han gick ut imorse och har inte kommit tillbaka än. Det har han aldrig gjort förut. Han sitter alltid på trappen och väntar på att få komma in. Eller så kommer han in till stallet när vi är där. Vet inte hur jag ska ta det. Är iallafall sjukt ledsen och deppig. Tänk om det är någon som har tagit honom. Det har ju hänt att folk tar birmor för de kostar ju en del att köpa.. Hoppas verkligen att han kommer tillbaka snart! Annars vet jag inte vad jag ska ta mig till..


underbara Patcha, kom tillbaka! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0