ÄLSKAR MIN HÄST!! <3

Jag finner verkligen inte ord för hur mycket jag älskar min häst! Det gick så himla bra på hoppträningen idag! Hoppar allt som ett spjut. Synd att vi inte hade med filmkameran idag men det hade nog blivit en väldigt lång film. Vi skulle nämligen rida upp rätt så svävt på en kombination ur sväng och så kom vi lite stort. Då tänkte Fiona "Nu måste jag ta i rejält!" Så jag tappa balansen lite. Sen till andra hindret så tänkte hon "Oj, det kom ett hinder till, då måste jag ta i ännu mer, man vet ju aldrig det kan ju va ett 130 räcke liksom" Så jag flög ur sadeln. Men som tur är jag tålig och tar det med en nypa salt. Sånt händer. Jag är bara glad att hon är så duktig och hoppar. Hon sprang lite grann men vi fick tag i henne fort. Så jag hoppa upp pch hoppa om det och fortsatte på det två sista hinderna. Det känns skönt att jag inte är sån som blir rädd för hindrerna när man ramlat av. Men hon är verkligen helt underbar och hoppar som en jag vet inte vad. Det känns som att hon tror att det är en 130 bana iallafall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0