älskar billiga saker som är snygga!

Jag är den som inte alls bryr mig om märken. Bara det är snyggt och hyfsad kvalié och det är snyggt så vill jag ha det. Det är ju oftast märkesgrejerna som är snyggast men då fär de inte va dyra om jag ska köpa dem. John Whitaker är nog favvorit märket om jag måste välja. Kingsland är bara dyrt. Equiline har också snygga saker, men tyvärr är vissa grejer rätt dyra... Men ibland kan jag investera nåt lite dyrare men det är inte ofta! Just nu sparar jag till en kavaj. Skulle vilja ha drömkavajen, den nya GPA eller den nya eguiline med bling på men de är så sjukt dyra så dem kommer jag aldrig ha råd med tyvärr... är inte helt säker på vilken jag vill ha än, men ingen för dyr.

drömkavajen



Också sjukt fiiiinnn!!!!(hitta ingen superbild)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0