knasig häst

Asså herregud vad Fiona var jobbig idag! Hade tänkt att bara rida lite lätt på banan tills imorn, men det vart en hel del mer. Eftersom ridbanan var så kladdig så skulle vi åka upp till nyrk istället. Men mamma var inte hemma idag och då kunde hon inte gå in i trailern längre. Vi höll på typ i 45 minuter sen fick vi faktiskt ge upp. Det gick verkligen inte! Hade ingen lust heller om hon skulle ha gått in för jag tänkte bara på att åka hem sen igen. Så jag fick gå till våran bana. Det fanns en liten volt som inte va så kladdig. Sen när jag gått ner i stallet igen så kommer pricken över i:t. Hon kissa i stallgången. Hon kunde inte ha väntat nån minut. n ville ge mig lite extra arbete för vi krongla så mycket med trailern. Så när man redan var trött fick jag lite mer arbete på typ 20 minuter. Härligt! Så ska jag ner och göra iordning sakerna sen.



du är så knasig fisen.. men jag gillar dig ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0