ni vet fredagar..

Heej, allihopa! Orka inte uppdatera nått igår. Hade inget direkt att skriva om och så kom jag på vid elva att jag inte hade skrivit nått. Kändes lite onödigt att skriva nått då. Gymmade lite bara efter jobbet och så gick Fiona ut på en promenad.
Idag har dan börjat bra. Började med att gymma och så har jag fixat att ta ut kort. Sen lite senare ska jag ta en tur i skogen. Mysmys.

Hatar egentligen den här bilden. Hatar vinkeln mest(!), hatar att den bara är allmänt ful. Men skulle bara visa att jag börjar få lite tendenser till magrutor. Fast på den här bilden syns det bara som ett streck på magen om ni fattar. Känner att jag flummar en hel del här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0