våran egen ridsportsgala

Hann inte uppdatera något igår. Gick i skolan, sen träna jag. Hårt! har träningsverk lite här och där. Sen när jag kom hem käka jag lite snabbt för att sedan åka upp till klubben för att ha styrelsemöte. Tycker det är riktigt kul att vara med i styrelsen. Man hänger med lite mer vad som händer i klubben, även fast man inte har hästen där. Vi prata mycket om årsmötet som ska va i februari och det låter riktigt kul! Först möte i en timme, sen skulle vi göra något, inte bestämmt exakt vad än. Sen mat och efterrätt och en liten egen "ridsportsgala" . Så det ska vi greja lite med nu så alla kan börja rösta. Kommer inte ihåg alla kategorier men de jag kommer ihåg är årets tävlingsryttare, årets häst/ponny, årets förälder, årets avramling, årets funkonär och årets kämpe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0