turbulence

Träna efter skolan. Kondition en timme vilket känns riktigt bra! Först en halvtimme crosstrainer, sen gick jag fem minuter, sprang 20 minuter och avsluta med att gå fem. Känns son konditionen börjar bli riktigt bra för återhämtar mig så himla fort. Och idag köpte jag en macka innan jag träna och det gjorde jättestor skillnad! För de senaste gångerna har jag inte haft nån energi alls, bara varit jätteflåsig och hungrig. Men den lilla mackan gjorde väldigt mycket! Så ska köra på hårt nu tills jag åker till London så blir det lite vila då. Det kan behövas lika mycket som Fiona behöver sin. Har ändå kört i snart 1 och ett halvt år utan någon direkt planerad vila. Så det ska bli skönt!

För övrigt så dunkar jag musik ashögt. Har inte suttit vid högtalarna på ett tag och det är underbart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0