Sing for the lion and lamb

Biptest i skolan idag. Gick riktigt bra, fick så jag låg på "smärtgränsen" för tjejer. Men hade klarat en till om jag hade fått en bättre uppvärming. Men vi har det fler gånger, blir bättre då. Fick jätteont i halsen och börja hosta jättemycket efter så tränade inte. Åkte med mamma istället och hämta syster yster.

Har kommit på en sak. Att låtarna som är med på breaking dawn albumet är sjukt bra. Cold med Lucy Schwarts och Aqualung är sjuukt bra. Ryser i hela kroppen när jag hör den!

min söta bebis vill också va med på bild


Kommentarer
Postat av: Lina

vilken fin blogg du har! :)

God Jul, Lina =)

2011-12-20 @ 20:16:19
URL: http://ryttarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0