Julafton

Fick en riktigt bra julafton tycker jag. Jättegod mat, fina julklappar och bara få vara med släkten. Trots att farfar inte var med.. Mamma, pappa Annie och jag åt även en jättemysig julfrukost. Det var så mysigt när mamma inte jobbade på julafton för en gångs skull. Men det är lite tråkigt nu när det är slut, men det är ju snart nyårsafton också!

min tallrik




Mina presenter, kan va så att jag missat nått men tror inte det

en mysig morgonrock
en almanacka
tre chokladkartonger
en skumtomtekartong
en mössa
en bokalmanacka
högtalare till mobilen
pikaeur ridbyxor
kingsland pannband
veredus carbon gel benskydd
orange grafitti nagellack
oranga örhängen
cool dubbelring
örhänge, vet inte vad dom kallas
och så fick jag sammanlagt 2500 kr också






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0