don't say goodbye

Tar en lite halvpaus, väldigt jobbigt just nu.. ska tävla imorn, så skriver väl om det på kvällen. Så kanske det kommer in nått om dan men inte säkert. Kommer tillbaka normalt om en vecka elr två.



Du har följt hela min uppväxt, alltid funnits där under hela mitt liv, vid mina första andetag. Alla våra minnen tillsammans kommer aldrig att glömmas och jag skapar gärna fler. Önskar att jag kunde spola tillbaka tiden. Då det inte var några problem med någonting. Önskar att jag inte hade varit så som jag är och aldrig hälsar på. Inte tillräckligt ofta när man ser hur fort någonting så frukansvärt kan hända. Önskar att jag kunde ha ändrat allting. Fått en chans att ändra på det. Visat mera intresse, för jag älskar dig massor. Hoppas du vet det. Snälla, bli frisk så jag kan gottgöra det jag inte gjort. Bästaste, roligaste snällaste farfar, älskar dig så jag inte ens finner ord<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0